לימודי רישום וציור: מדריך מיוחד למתחילים

אוהבים לשרבט על כל דף שאתם נתקלים בו? תמיד חלמתם ליצור דברים ולהציג אותם? מעריכים את התרפיה המשמעותית שחווים בזמן ציור ואיור? ובכן, אם עניתם תשובה חיובית על החלק מהשאלות הללו או על כולן, יכול מאד להיות שהרעיון של לימודי רישום וציור זה משהו שמתאים לכם. מדובר למעשה על דרך נפלאה לקחת תחביב או כישרון גולמי שקיים אצלכם, לחדד אותו ולתת לו בסיס מקצועי יותר ומי שבוחר באפיק הזה מעיד ברוב המקרים כי אכן דבר מצוין ששכרו בצדו. יחד עם זאת, חשוב לדעת איך לעשות את זה נכון ואילו דגשים יש לקחת בחשבון. אם תעשו זאת בצורה מסודרת ותדאגו לכל מה שחשוב מראש, אין שום סיבה שלא תהנו מהדבר המצוין הזה, וגם אם לא תיקחו את זה לכיוון מקצועי, תוכלו לרכוש תחביב בעל איכויות תרפיות לכל החיים. למתחילים שביניכם, הכנו מדריך מקוצר אך מפורט למדי עם כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. בהצלחה!

רכשו ציוד איכותי

בראש ובראשונה מומלץ להתחיל עם רכישת ציוד איכותי שישמש אתכם בתהליך שאתם עומדים לעבור. כדאי לרכוש כמה בלוקים וסקצ'בוקים בגדלים שונים, שם תוכלו לעשות את כל הניסיונות ולשרבט מה שתרצו בעצם. כדאי להצטייד בספר ציורים אישי סקצ'בוק, כי מדובר באביזר שימושי מאוד שיכול לבוא איתכם לכל מקום. שימו לב כי מדובר על דברים שאוזלים מהר מאד ולכן אנו ממליצים לקנות כמות גדולה יחסית מראש וכמובן לרכוש גם את העפרונות או כלי הכתיבה האחרים שאתם מתכוונים להשתמש בהם. אם אתם מחפשים חיסכון וציוד איכותי אנו ממליצים בחום על אתר גרפוס ממנו תוכלו להזמין את כל המוצרים היישר אליכם אל כל חלקי הארץ כמעט. למה לקנות ציוד אם לא התחלתם ללמוד עדיין? הנה ההסבר.

התחילו להתאמן מהרגע הראשון

עוד לא מצאתם קורס או בית ספר מתאים או שלא מצאתם את הזמן להירשם אליו? אל תחכו בשביל להתחיל בתהליך שלכם. אנו ממליצים בחום להתחיל לאייר ולעשות רישומים מרגע בו החלטתם ללכת על זה ואתם צריכים לזכור שזאת הדרך הנכונה להשתפר ולהתקדם. יחד עם זאת, עם כל הכבוד לקורסים מקצועיים, הביטוי האישי שלכם הוא הדבר החשוב באמת ואתם לא חייבים לרכוש טכניקות בשביל להתחיל לעשות את זה.

לימודי רישום וציור: מדריך מיוחד למתחילים

היכן ניתן ללמוד איור?

שימו לב – הנה רשימה של כמה מוסדות מובילים ללימודי איור, רישום ועיצוב שכדאי להכיר. לאחר מכן נדבר על אפשרויות נוספות העומדות בפניכם:

  • מכללת שנקר: במכללת שנקר תוכלו לקחת קורס יסודות האיור באורך של 45 שעות עם מפגשים חד שבועיים בשעות הצהריים.
  • מכון אבני: קורס איור המתמקד ביצירת דמויות, קומיקס ואיור ספרי ילדים. אפשרות גם לקורס רישום וציור ואפטר אפקטס.
  • מכללת תלתן: קורס איור באורך של סמסטר במתכונת בוקר או ערב המאפשר להיחשף למגוון של טכניקות איור שונות.
  • מכללת אימג': מוסד ירושלמי ללימודי עיצוב למגזר הדתי והחרדי בו ניתן ללמוד קורס איור דיגיטלי שאורכו 11 חודשים.

אפשרויות נוספות

שימו לב שאפשר ללמוד איור בעוד הרבה מאד מקומות ממוסדים פחות, אך לא טובים פחות. בין היתר שווה מאד לברר במתנ"סים ובמרכזי תרבות באזור מגוריכם, לחפש בפייסבוק מורים פרטיים שמציעים קורסי איור שונים וכן לברר את האפשרות הנפלאה של קורסים בזום שתוכלו לעשות מבלי לצאת מהבית.

לסיכום הדברים נחזור לנקודה החשובה ביותר. עוד לפני שאתם מחליטים איך ואיפה ללמוד, כדאי פשוט להתחיל לעשות את זה. עם הזמן תראו בעצמכם שזאת דרך נפלאה להכניס את עצמכם יותר וככל שתתאמנו יותר תרגישו שאתם נעשים טובים יותר. בהצלחה!

המאמרים שלנו

נגישות